Zdrowe kotleciki z tuńczyka – drugie śniadanie

Written by martoszka

Zdrowe kotleciki z tuńczyka to jeden z moich ulubionych przepisów do pudełka. Jest to posiłek białkowo-tłuszczowy. Sprawdzi się się na idealnie na śniadanie bądź drugie śniadanie. Ja  zabieram je bardzo często ze sobą na uczelnie na drugie śniadanie. Jeśli obserwujecie mnie na snapie, bądź Instagramie napewno je kojarzycie. Sprawdzają się idealnie są proste w przygotowaniu i choć są rybne to otwierając pudełko nie trzeba się martwić – zapach jest naprawdę neutralny. Świetnie komponują się z sałatką, bądź z duszonymi warzywami. Sprawdza się też na lekki obiad, z tej porcji wychodzi średnio 6 placuszków.

zdrowe placuszki z tuńczyka

Składniki na zdrowe kotleciki z tuńczyka

1/2 puszki z tuńczyka (75g)
1 jajko
1 łyżeczka musztardy
5g oleju kokosowego do smażenia
papryka słodka
sól/pieprz do smaku
Ja najczęściej jem je z sałatką z dodatkiem ulubionych warzyw

zdrowe placuszki z tuńczyka

Krok po kroku, jak przyrządznić zdrowe kotleciki z tuńczyka

  1. Do miseczki przekładamy tuńczyka i jajko, musztardę i mieszamy aż całość się połączy.
  2. Następnie dodajemy przyprawy i ponownie mieszamy.
  3. Na patelni rozgrzewamy olej, i łyżką nakładamy masę (tak aby powstały średniej wielkości placuszki) smażymy na każdej stronie ok. 4min, aż lekko się zarumienią.
  4. W międzyczasie możemy pokorić swoje ulubione warzywa.
  5. W pudełku bądź w miseczce poukładać sałatę oraz warzywa, a na nich zdrowe kotleciki z tuńczykaporcja to ok. 190 kcal czyli  22,5 B| 11T
    (nie wliczając warzyw oraz dodatkowej porcji oliwy bądź innych dodatków)

zdrowe placuszki z tuńczyka

Świętnie sprawdzi się na drugie śniadani, bądź lunch do pudełka.
Chcesz być ze mną na bieżąco? Poznawać wszystkie przepisy zanim pojawia się na blogu ? Masz ochotę na codzienną dawke motywacji ? Dołącz od mojej grupy już dziś i ciesz się wszystkim jako pierwszy z dużą dawką motywacji i zdrowego podejścia do życia 🙂  Kliknij w zdjęcie i dołącz do mojej grupy!